חיפוש מוצר

חיפוש מוצר אפשרי בכמה דרכים. הכי פשוט זה לרשום את מה שרוצים בסרגל החיפוש העליון
יש גם אפשרות לבחור קטגוריה ולהגיע לתת קטגוריה של המוצר.

אחריות

האחריות והשרות על כל המוצרים הנמכרים באתר הם באחריות היבואן.
כל תלונה ו/או תענה כלפי האתר בנוגע לשרות ו/או אחריות תועבר ליבואן עצמו והוא יעמוד בקשר עם הלקוחות.
למען הסר ספק אין האתר אחרי לתקינות המוצרים, לשלמותם, לתיקונם, או להחזרם.
הכל יטופל מול היבואן ובאחריותו.

איסוף עצמי

מאחר ואנו עובדים ישירות מול היבואנים והם אלו ששולחים אליכם את המוצרים ניתן לבצע איסוף עצמי רק בתאום בלבד.
כל המוצרים מגיעים עד בית הלקוח עם חברות השליחויות השונות.
בחלק מהמקרים ניתן לעקוב אחר המשלוח דרך לחיצה על עקוב אחר הזמנתך למעלה מצד שמאל.

ביטול עסקה

חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מבניהם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אדם בן 65 ומעלה או עולה חדש, זכאי לבטל עסקת מכר מרחוק בתוך 4 חודשים, בהתאם לתנאים בעל העסק רשאי לגבות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבניהם אם מדובר בשירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל, רשאי בעל העסק להציע לצרכן לבחור בין ביטול העסקה בתנאים הנ”ל לביטול לפי מדיניות נותן השירות בחו”ל, אם מתקיימים התנאים לביטול העסקה והעוסק מסרב לבטלה, רשאי הצרכן להגיש תביעה לפיצוי של עד 10,000 ש”ח בנוסף לסכום ההחזר על העסקה, וכן ניתן להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה למידע נוסף ראו עסקת מכר מרחוק באתר הרשות להגנת הצרכן; וגם סימולאטור בדיקת זכאות לביטול עסקה באתר המועצה הישראלית לצרכנות.

מדיניות החזרה

אם הנכם זכאים זכאים על פי סימולאטור בדיקת זכאות לביטול עסקה (קרדיט לאתר “כל-זכות“) להחזיר את המוצר. הנכם מתבקשים לשלוח מייל ל info@fixee.co.il עם הפרטים הבאים:
תאריך הקניה
חשבונית מס מספר
איש קשר
טלפון נייד
מייל שלכם
מחיר הקניה 
ואנו נעביר את הפרטים ליבואן להמשך טיפול.